Refusion:

Vi ønsker, at alle vores kunder skal være tilfredse med deres indkøb, og vi tilbyder derfor fuld refusion af hvert enkelt produkt, inden for 30 dage fra modtagelsen af ordren. Kunder bedes underrette os på forhånd hvis man vil returnerer sine varer. Porto og forsendelse af de returnerede varer står køberen selv for, og alle produkter skal modtages i original, uåbnet emballage og i en tilstand som ny.

Skulle der mod forventning opstå fejl eller problemer med de modtagne varer, bedes der rettes henvendelse til os så hurtigt som muligt. Vi får dermed muligheden for at komme med en hurtig og tilfredsstillende løsning på problemet.

Vi gør alt hvad vi kan for at sikre en høj renhed og for at levere det præcise antal frø der er bestilt, der dog i mange tilfælde er opgjort af vores avlere. Skulle der imod forventning være problemer med specifikke varianter af frø, bedes der rettes henvendelse til os på mail (salg@frødepotet.dk). Vi vil herefter undersøgen sagen og finde en løsning på  problemet.